تاچ ال سی دی گوشی موبایل آیفون IPHONE 6 مشکی سفید

(دیدگاه کاربر 2)
ویژگی‌های محصول
  • اپل: 6
  • برند: APPLE
  • انتخاب رنگ: ,
  • کیفیت: اورجینال, اورجینال گلس تعویض, ساخت چین
  • نوع محصول: تاچ ال سی دی

تاچ ال سی دی گوشی موبایل آیفون IPHONE 6 (مشکی، سفید / اورجینال، ساخت چین، اورجینال گلس تعویض)

 

برای خرید تاچ ال سی دی آیفون 6:

  1. ابتدا رنگ و کیفیت مورد نظر را انتخاب کنید. (قیمت محصول انتخابی نمایش داده می شود)
  2. تعداد را مشخص کنید.
  3. سپس اضافه کردن به سبد خرید را بزنید.
گارانتی سلامت فیزیکی مای فون
ارسال از انبار مای فون
ضمانت اصالت کالا
ابتدا رنگ و کیفیت محصول را انتخاب فرمایید

۷۳۸,۹۸۰ تومان





توضیحات

قیمت خرید تاچ ال سی دی گوشی موبایل آیفون IPHONE 6 مشکی سفید

iPhone 6 LCD Touch: قیمت ، نحوه خرید ، تعمیر و تعویض 

بیش از 6 سال است که اپل دو آیفون جدید آیفون 6 و آیفون 6 پلاس را منتشر نکرده است. دو مدل ، پس از بیش از نیم دهه ، قدرت خود را در عملکرد و جذابیت دست کم نگرفته اند. اگرچه در سال های اخیر اپل با معرفی مدل های پیشرفته تر ، همگام با فناوری تلفن همراه خود بوده است ، اما این بدان معنا نیست که ما باید از عملکرد استثنایی مدل های قدیمی که با قیمت های مقرون به صرفه نیز در دسترس هستند ، چشم پوشی کنیم. اما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیفون 6 ، به شش سال پیش یعنی سپتامبر 2014 بازمی گردیم.

بعد از این مدت ، ممکن است اتفاق آزار دهنده ای برای تلفن محبوب شما رخ داده باشد که با آن خاطرات زیادی داشته باشید و اکنون نگران این هستید که آیا می توانید آن را به روز اول خود برگردانید یا نه. ممکن است نگران آسیب دیدن صفحه لمسی LCD iPhone 6 خود باشید. این نوع آسیب دیدگی یکی از بدترین مواردی است که می تواند برای آیفون شما رخ دهد. بنابراین طبیعی است که شما در مورد نحوه تعمیر ، تعویض و همچنین قیمت ال سی دی آیفون 6 خود سوالات زیادی داشته باشید. بنابراین راهنمای تلفن همراه را در این متن ضمیمه کنید. زیرا در این متن سعی شده است پاسخی کافی و جامع به سوالات و نگرانی های شما ارائه شود.

Apple iPhone 6 LCD Touch Apple iPhone 6

عرضه آیفون 6/4 اینچی و آیفون 6 پلاس 5.5 اینچی انقلابی در دنیای گوشی های هوشمند بود. دو مدل با صفحه نمایش بزرگتر ، بدنه فوق العاده نازک و گوشه های گرد ، طراحی جذاب و منحصر به فردی داشتند. علاوه بر این ، پردازنده های سریعتر و دوربین های بهتر را می توان از این دو مدل ذکر کرد. آیفون 6 و آیفون 6 پلاس در آن زمان به عنوان آیفون نسل هشتم معرفی و جایگزین آیفون 5s شدند. این دو مدل نیز نظرات مثبت بسیاری را دریافت کردند. بررسی های مثبت بیشتر بر روی طراحی ، مشخصات ، دوربین و عمر باتری بیشتر دو مدل متمرکز شده است.

Re / code ، یکی از محبوب ترین وب سایت های فناوری در اینترنت ، آیفون 6 را به عنوان بهترین تلفن هوشمندی که می توانید خریداری کنید توصیف کرده است. آیفون 6 فروش بسیار خوبی داشت. زیرا هنوز هم یکی از موفق ترین و پرفروش ترین مدل های آیفون است. شاید شما یکی از افرادی باشید که عاشق آیفون 6 و یکی از خریداران آن زمان گوشی بوده اید و در طول این سال ها از ویژگی ها و مزایای برجسته آن کاملاً استفاده کرده اید.

تحت چه شرایطی LCD آیفون 6 تعمیر و تعویض می شود؟

اولین قدم برای اینکه بفهمید آیا LCD iPhone 6 شما نیاز به تعمیر دارد ، عیب یابی است. این بدان معنی است که در صورت بروز هرگونه مشکل جدی ، بهتر است تلفن خود را با متخصصان و تعمیرکاران واجد شرایط عیب یابی کنید. ما عیب یابی تلفن همراه را برای تلفن شما به صورت رایگان انجام می دهیم. با این حال ، در اینجا سه ​​مورد از رایج ترین مواردی که ممکن است برای LCD LCD آیفون 6 شما رخ دهد وجود دارد. اگر هرکدام از این موارد را مشاهده کردید ، باید تعمیر LCD یا صفحه لمسی را امتحان کنید.

خطوط عمودی روی صفحه:

اگر خطوط عمودی را روی صفحه تلفن خود مشاهده می کنید ، به احتمال زیاد LCD آیفون 6 شما خراب است. بیشتر اوقات این اتفاق می افتد زیرا تلفن از ارتفاع به شدت سقوط می کند.
صفحه سیاه: اگر صفحه کاملا تاریکی را تجربه می کنید ، احتمالاً گوشی شما از نظر سخت افزاری مشکل دارد. ممکن است فکر کنید که یک مشکل نرم افزاری باعث این اتفاق شده است. ما این فرضیه را رد نمی کنیم ، اما بهتر است تلفن همراه خود را برای کمک به متخصصان تلفن همراه خود بسپاریم. می توانیم بفهمیم این مشکلی در نرم افزار تلفن ، صفحه لمسی LCD ، برد یا سایر اجزای تلفن شما وجود دارد. زیرا اگر خود اقدام کنید ، ممکن است تمام داده ها و اطلاعات تلفن خود را از دست دهید.

مشکل عملکرد لمسی:

ممکن است بخشی یا تمام صفحه لمسی خراب باشد. شایعترین علت این مشکل آسیب به صفحه لمسی و صفحه LCD است. با تعویض صفحه لمسی و LCD این مشکل برطرف می شود.
مرحله دوم پس از عیب یابی مراجعه به یک مرکز معتبر برای تعمیر است. تعمیر قطعات حساس مانند صفحه های لمسی و LCD باید تحت نظارت تعمیرکاران باتجربه و آگاه انجام شود. علاوه بر این ، برای جایگزینی صفحه LCD آسیب دیده ، صفحه اصلی LCD باید تهیه شود. کارشناسان ما در مای فون به شما کمک می کنند صفحه LCD و لمس خود را تعویض و تعمیر کنید ، و حتی اگر پس از ضمانت دوباره خراب شود ، آنها تلفن شما را به صورت رایگان تعمیر می کنند.

برای جایگزینی آیفون 6 LCD چه کاری باید انجام دهم؟

مهمترین نکته در تعویض LCD آیفون 6 توجه به اصالت قطعه است. تعویض صفحه لمسی LCD آیفون یکی از تعمیرات نسبتاً گران قیمت این گوشی است. بنابراین کاملاً طبیعی است که وقتی هزینه زیادی برای تعمیر تلفن خود خرج می کنید ، انتظار داشته باشید این کار با نهایت دقت و اطمینان انجام شود. کپی های LCD ممکن است برای مدت کوتاهی برای شما مفید باشند اما هزینه های زیادی برای شما دارند. زیرا احتمال دارد بعد از مدتی مجبور شوید صفحه LCD را تعویض کنید. از طرف دیگر ، ال سی دی های کپی معمولاً با قیمت بسیار بالاتری از قیمت واقعی بازار به فروش می رسند. بنابراین ، داشتن صفحه نمایش LCD اصلی ضروری است.

در نتیجه ، ما از شما می خواهیم برای خرید LCD LCD آیفون 6 به مراکز و نمایندگی های معتبر آیفون مراجعه کنید. مای فون یکی از واردکنندگان 100٪ صفحه نمایش LCD اصلی است.

آموزش تعویض تاچ ال سی دی گوشی موبایل آیفون IPHONE 6 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شرایط استفاده از گارانتی :

۱- مهلت تست ال سی دی موبایل تنها ۲۴ساعت می باشد.
۲- توجه داشته باشید ال سی دی هایی که بخاطر نصب اشتباه توسط تعمیرکاران تایید نشده توسط مای فون و یا افراد متفرقه در حین تعویض، دچار شکستی و یا پارگی فلت شده اند، مرجوع نخواهند شد.
۳- تنها تعمیرکاران توصیه شده توسط مای فون مورد تایید می باشند.
۴- از تست های نادرستی که منجر به پارگی فلت، شکستگی و یا آسیب محل اتصال فلت به ال سی دی می شوند جدا خودداری کنید.
۵- توجه داشته باشید هرگونه ضربه خوردگی، نفوذ مواد شیمیایی و مایعات ،فشار، مخدوش شدن لیبل گارانتی و خارج شدن از حالت اولیه، ال سی دی را از حالت گارانتی تعویض خارج خواهد کرد.
۶- اگر ال سی دی روی کار نصب شود از گارانتی خارج می شود.

نکات قابل توجه:

۱- اکیدا توصیه می‌شود نصب توسط تکنسین متخصص انجام شود! بهتر است به یک تعمیرکار حرفه‌ای مراجعه کنید. شما می‌توانید نصب ال سی دی خود را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت از مای فون بخواهید.
۲- کانکتور باتری را جدا کرده و یا موبایل را قبل از نصب خاموش کنید.
۳- فلت ال سی دی (LCD Flex cable) بسیار حساس بوده و به راحتی پاره می‌شود. لطفاً فلت ال سی دی را در وضعیت درست قرار داده و از نبود هیچ گونه فشاری بر محل اتصال فلت به ال سی دی اطمینان حاصل فرمایید. در غیر این صورت ممکن است متضرر هزینه بالایی شوید.
۴- لطفا قبل از نصب، ال سی دی را چک کنید و توجه داشته باشید که برچسب‌های گارانتی و یا محافظ را از بین نبرید.
۵- مطمئن شوید که محل تعمیر شما از بار الکترواستاتیک (ESD) تخلیه شده باشد.
۶- به شدت توصیه می‌شود که ال سی دی را قبل از نصب آزمایش کنید. اگر کار نکرد سریعا با ما تماس بگیرید. لطفاً توجه داشته باشید که ما مسئولیت هرگونه خسارت ناشی از نصب نادرست شما را برعهده نخواهیم گرفت.

بهترین قیمت خرید تاچ ال سی دی گوشی موبایل آیفون IPHONE 6 در فروشگاه اینترنتی  مای فون

 

عبارات مرتبط:

قیمت تاچ ال سی دی آیفون 6
قیمت تاچ ال سی دی ایفون 6
ایفون 6 مشکی
گلس سفید برای ایفون مشکی
قیمت تاچ و ال سی دی ایفون 6
تاچ ال سی دی ایفون
تاچ ال سی دی ایفون ۶
قیمت تاچ ایفون 6
ایفون ۶ مشکی
ال سی دی آیفون
تعویض ال سی دی ایفون 6

 

لینک های مرتبط:

bitly

توضیحات تکمیلی

وزن0.1 کیلوگرم
اپل

6

برند

APPLE

انتخاب رنگ

,

کیفیت

اورجینال, اورجینال گلس تعویض, ساخت چین

نوع محصول

تاچ ال سی دی

2 دیدگاه برای تاچ ال سی دی گوشی موبایل آیفون IPHONE 6 مشکی سفید

  1. 5

    کاربر

    گلس تعویض مشکی هم دارین؟

  2. 5

    ادمین سایت

    تفاوت کیفیت های اورجینال، گلس تعویض و ساخت چین در چه چیزیه ؟؟ کدومشون بهتره؟

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط