حلال او سی ای 8558

(دیدگاه 1 کاربر)
ویژگی‌های محصول

    touch screen OCA removing liquids / OCA strippers

     

    “زمان انتخاب نحوه ارسال توجه داشته باشید حلال ها، روغن ها فقط با تیپاکس و ترمینال و ACF با تیپاکس و ترمینال و هوایی ارسال می شوند.”

    گارانتی سلامت فیزیکی مای فون
    ارسال از انبار مای فون
    ضمانت اصالت کالا
    ابتدا رنگ و کیفیت محصول را انتخاب فرمایید

    تماس بگیرید



    توضیحات

    قیمت خرید حلال او سی ای 8558

    توضیحات:

    حلال او سی ای ۸۵۵۸ برای از بین بردن چسب او سی ای گوشی‌های آیفون، HTC، سامسونگ و انواع گوشی‌های هوشمند کاربرد دارد. این حلال روی صفحه نمایش استفاده شده و می توانید به سرعت عملکرد چسب OCA را از روی LCD خنثی کنید. مدت زمان عملکرد این حلال ۳ تا ۵ ثانیه  است و پس از آن به آرامی با استفاده از یک تیغ و یا دستمال می‌توان چسب را از سطح ال سی دی پاک کرد. این حلال تنها چسب OCA را خنثی کرده و به سطح LCD آسیب نمی‌رساند! علاوه بر این هیچ اثری از چسب روی سطح ال سی دی باقی نمی‌ماند.

    مشخصات:

    مدل: ۸۵۵۸ مقدار: 1 لیتر مناسب برای: صفحه نمایش‌های گوشی همراه

    دستورالعمل استفاده از حلال چسب او سی ای ۸۵۵۸

    ۱-  با یک برس کوچک در سطح چسب OCA از حلال ریخته و تا ۳ تا ۵ ثانیه پس از نرم شدن چسب صبر کنید، به آرامی چسب را با چاقو یا تیغ جدا کنید. شما می‌توانید با استفاده از آچار و سیم او سی ای جمع کن این عمل را انجام دهید. ۲- مقداری از چسب که باقی می‌ماند را با استفاده از یک دستمال نانو پاک کنید.   touch screen OCA removing liquids

    ایمنی و حفاظت:

    – این محصول دارای حالت اسیدی کم است، از پاشیده شدن  به چشم جلوگیری کنید و در صورت تماس با آب سرد سریعا بشویید، در صورت بروز سوزش، بلافاصله به بیمارستان مراجعه فرمایید. – از خوردن و آشامیدن این محصول جدا خودداری فرمایید. – درجه حرارت این محصول  نباید از ۵۰ درجه تجاوز کند، در برابر آفتاب  قرار نگیرد و یک مکان با تهویه مناسب نگهداری شود. – در هنگام استفاده از این محصول، از دستکش استفاده شود.

    بهترین قیمت خرید در فروشگاه اینترنتی قطعات گوشی موبایل و ابزار و لوازم تعمیرات گوشی موبایل مای فون

     

    bitly

    توضیحات تکمیلی

    وزن0.5 کیلوگرم

    1 دیدگاه برای حلال او سی ای 8558

    1. 5

      مشتری

      سلام نمیارین از این حلال خیلی وقت شارژ نشده……

    دیدگاه خود را بنویسید