فلت رابط شارژ سامسونگ SAMSUNG A10 / A105 اورجینال

ویژگی‌های محصول
  • سامسونگ: A10 / A105
  • برند: SAMSUNG
  • مدل: A10 /A105

فلت رابط شارژ سامسونگ گلکسی SAMSUNG GALAXY A105/A10 ( اورجینال )

گارانتی سلامت فیزیکی مای فون
ارسال از انبار مای فون
ضمانت اصالت کالا
ابتدا رنگ و کیفیت محصول را انتخاب فرمایید

۲۸,۱۲۲ تومان

توضیحات

قیمت خرید فلت رابط شارژ سامسونگ گلکسی SAMSUNG GALAXY A105/A10 اورجینال

توضیحات:

فلت رابط شارژ سامسونگ A۱۰ تلفن همراه  با نام انگلیسی Flex Cable نام مداری بسیار ظریف، نازک و قابل انعطاف است. این مدار حکم یک رابط میان اجزای مختلف در گوشی تلفن همراه را برعهده دارد. شما می‌توانید تعویض این قطعه مهم را به تعمیرکاران مجرب مای فون سپرده و نگران اصل بودن کالا و کیفیت تعمیر نباشید.

مشخصات:

مدل: SAMSUNG GALAXY A105 / A10 نوع: فلت رابط شارژ کیفیت: اورجینال   CHARGING INTERFACE FLEX CABLE REPLACEMENT FOR SAMSUNG GALAXY A105 / A10

نکات: 

  • تعویض فلت رابط شارژ برای کسی که مهارت فنی در باز و بسته کردن صحیح تلفن‌های همراه ندارد آسان نیست بنابراین تنها زمانی اقدام به خرید کنید که یا خودتان با روال این کار آشنا باشید یا کسی را برای این کار بشناسید.
  • تعویض فلت رابط شارژ سامسونگ A10 باید با دقت انجام شود.

شرایط استفاده از گارانتی:

  • فلت های موجود در مای فون از اصالت کامل و معتبر برخوردار هستند. 
  • مشتریان محترم تا ۷ روز پس از دریافت کالا مهلت دارند تا از کالای مورد نظر استفاده نموده و در صورت وجود اشکال و یا ایراد فنی مراتب را به اطلاع کارشناسان مای فون رسانده و با هماهنگی قبلی نسبت به ارجاع کالا اقدام نمایید.
  • توجه داشته باشید که اشکالاتی که در اثر استفاده نادرست و خطای مشتری ایجاد شده باشد تحت پوشش گارانتی ۷ روزه کالا قرار نمی‌گیرد. اشکالات ایجاد شده در هنگام  حمل و نقل، نصب و راه اندازی، تنظیمات، استفاده در شرایط غیر اصولی و دستورالعمل کارخانه و یا هرگونه موارد مشابه، جزء این مورد محسوب می‌شوند.
  • در صورتی که کالای دریافتی با سفارش ثبت شده شما مغایرت داشته باشد، باید طی مدت ۲۴ ساعت از زمان تحویل کالا، با کارشناسان مای فون تماس گرفته و اقدامات لازم را انجام دهید.
  •  به دلیل اینکه باید پروسه نصب روی فلت به طور کامل انجام شود و تست این محصولات همراه با عملیات پرس، لحیم‌کاری، چسب‌کاری  می‌باشد و در نتیجه محصول از شرایط اولیه خارج می‌شود، لذا از شرایط اولیه گارانتی تست ۲۴ ساعته محصولات خارج شده و بدون گارانتی محسوب می‌شوند.

بهترین قیمت خرید در فروشگاه اینترنتی قطعات گوشی موبایل و ابزار و لوازم تعمیرات گوشی موبایل مای فون

bitly

 

توضیحات تکمیلی

وزن0.003 کیلوگرم
سامسونگ

A10 / A105

برند

SAMSUNG

مدل

A10 /A105

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فلت رابط شارژ سامسونگ SAMSUNG A10 / A105 اورجینال”

محصولات مرتبط