شرایط گارانتی
- قوانین برای محصولاتی که گارانتی ندارند:
مای فون همواره تلاش کرده است که در کنار قیمت مناسب و منصفانه، خدمات خود را در بهترین زمان و بالاترین کیفیت به مشتری خود ارائه دهد. از این رو اکثر محصولات مای فون دارای ضمانت این شرکت و یا سایر شرکتهای گارانتی دهنده میباشد؛ ولی تنها تعدادی از محصولات به دلیل اینکه باید پروسه نصب روی آنها به طور کامل انجام شود و تست این محصولات همراه با عملیات پرس، لحیمکاری، چسبکاری میباشد و در نتیجه محصول از شرایط اولیه خارج میشود، لذا از شرایط اولیه گارانتی تست 24 ساعته محصولات خارج شده و بدون گارانتی محسوب میشوند.
با این حال در صورت خرید در تعداد بالا از یک نوع محصول، اگر یک عدد را روی کار نصب کرده و خراب بود، امکان مرجوعی مابقی فقط در صورتی که روی کار نصب نشده باشند، وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است که تاچ ال سی دی های سرویس پک شرکتی شامل گارانتی نمی باشد.
- قوانین گارانتی برای محصولاتی که مهلت تست ۲۴ ساعته دارند:
۱- مهلت تست محصولات تنها ۲۴ساعت از زمان تحویل میباشد.
۲- زمان تحویل دقیقا همان زمان ثبت شده در رسید تحویل همراه با امضای مشتری خواهد بود.
۳- در صورت هرگونه مشکلی در قطعه خریداری شده، شما تنها ۲۴ ساعت مهلت دارید که کارشناسان مای فون را مطلع ساخته و در طی همین ۲۴ ساعت اقدام به مرجوع ساختن محصول کنید. در صورت مواجهه با تعطیلات، زمانی که پیام شما روی پیامرسانهای مای فون ثبت میشود، مورد قبول بوده و موظف به ارسال کالا در اولین روز غیر تعطیل میباشید.
۴- در صورت تست و مرجوع کردن کالا، باید از نظر بسته بندی تمام جوانب امنیت را در نظر گرفته شود، زیرا در صورت هرگونه آسیبی در هنگام پس فرستادن محصول، مای فون هیچ گونه مسئولیتی را نخواهد پذیرفت. در ضمن توجه داشته باشید که در هنگام مرجوع ساختن محصول، آن را به میزان ارزشی که دارد بیمه کرده تا در صورت بروز هرگونه آسیبی از خسارتهای احتمالی جلوگیری کنید.
۵- پیش از ارسال، تمام محصولات توسط مای فون از لحاظ ظاهری و فنی کاملا مورد بررسی قرار گرفته و سپس به ماموران پست، تیپاکس، پیک و… تحویل داده میشود. شما موظف هستید، پس از تحویل گرفتن محصول از مامور مربوطه، آن را چک کرده و در صورت مشاهده آسیب بسته بندی و یا کالا، در قبول بسته خودداری کرده و مشکل را توسط مامور صورت جلسه کنید. در غیر این صورت مای فون هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
۶- توجه داشته باشید محصولاتی که بخاطر تست اشتباه توسط تعمیرکاران تایید نشده توسط مای فون و یا افراد متفرقه بدون مدرک در حین تعویض، دچار شکستی، پارگی و یا آسیب شدهاند، به هیچ وجه مرجوع نخواهند شد. تنها تعمیرکاران توصیه شده توسط مای فون و تکنسینهای دارای مدرک معتبر، مورد تایید برای تست و نصب قطعه میباشند. اگر تست توسط خود مشتری و یا افراد غیر معتبر انجام شود و در حین تست به محصول آسیبی برسد، به هیچ وجه مرجوع نخواهد شد.
۷- تنها محصولاتی مرجوع خواهند شد که روی کار نصب نشده باشند، در صورت لحیم شدگی، چسب کاری، تا شدگی و هرگونه نصب روی کار، محصول مرجوع نخواهد شد. شما تنها مجاز به تست محصول بدون نصب آن هستید. تاچ ال سی دی های کیفیت سرویس پک شرکتی شامل هیچ گونه گارانتی نمی باشند.
۸- از تستهای نادرستی که منجر به پارگی، شکستگی، تا شدگی یا هرگونه آسیبی به قطعه می شوند جدا خودداری کنید. زیرا در این صورت به هیچ وجه محصول مرجوع نخواهد شد.
۹- توجه داشته باشید هرگونه ضربه خوردگی، نفوذ مواد شیمیایی و مایعات، فشار، مخدوش شدن لیبل گارانتی، پاک شدن مهر و نشان مای فون، خارج شدن محصول از حالت اولیه، آن را از گارانتی تست ۲۴ ساعته خارج خواهند کرد.
- قوانین گارانتی برای محصولاتی که گارانتی یک ساله تعمیرات دارند:
محصولاتی که توسط شرکت مای فون ارائه میشوند، دارای بالاترین سطح از کیفیت هستند؛ ولی برای رفاه حال مشتریان و با شروطی که در ادامه خواهید خواند، گارانتی یک ساله تعمیر این محصولات از سوی مای فون به مشتریان داده خواهد شد و در صورت انجام موارد زیر این گارانتی باطل میشود:
۱- استفاده نادرست از دستگاه: هرگونه استفاده اشتباه، اعم از روشن گذاشتن برای مدت طولانی، کار برخلاف دستور عمل و … دستگاه را از گارانتی تعمیر یک ساله خارج خواهد ساخت. توجه داشته باشید از دفترچه راهنما، سایت آن و یا راهنمایی کارشناسان مای فون برای کار با دستگاه مورد نظر استفاده کنید، زیرا هر هر گونه اشتباهی که به این دلیل، منجر به آسیب دستگاه شود، به هیچ وجه از سوی شرکت مای فون قابل پذیرش نیست.
۲- استفاده از ولتاژ ورودی ناصحیح: پیش از استفاده از دستگاه و روشن کردن آن حتما ولتاژ ورودی آن را توسط دفترچه راهنما، لیبل روی خود دستگاه و یا سایت آن بررسی کنید، زیرا هرگونه آسیبی که به دلیل عدم تطابق ولتاژ استفاده شده، صورت گرفته باشد، توسط مای فون مورد قبول نخواهد بود.
۳- جابجایی غیر اصولی: برای حمل و نقل این محصولات حتما ایمنی را رعایت کرده و جابجاییهای زیاد خودداری فرمایید. هرگونه آسیبی که به دلیل جابجایی غیر اصولی و در حین حمل و نقل برای دستگاه اتفاق افتد، به هیچ وجه شامل گارانتی تعمیرات نمیشود.
۴- استهلاک و خرابی ناشی از استفاده زیاد: هر دستگاه دارای عمری مفید میباشد، اگر به دلیل کار بسیار، دستگاه مستهلک شده باشد، به هیچ وجه مسئولیتی بر عهده مای فون نیست.
۵- تمام شدن روغن و گاز و یا استهلاک و خرابی قطعات مصرفی: تعویض و تامین قطعات و مواد مصرفی دستگاهها مانند روغن و گاز توسط مای فون انجام نمیپذیرد.
۶- شوکهای الکتریکی: حتما توجه داشته باشید که بر سر پریز اصلی دستگاه خود از فیوزهای ایمن استفاده کنید. زیرا اگر دستگاه به دلیل شوکهای الکترونیکی و نوسانات برق دچار مشکل شود، از گارانتی یک ساله تعمیرات مای فون خارج خواهد شد.
۷– ضربه خوردگی: هر گونه ضربه خوردگی به دستگاه، که باعث آسیبهای ظاهری و داخلی به آن شده باشد، دستگاه را از گارانتی یک ساله تعمیرات مای فون خارج خواهد کرد.
۸- آبخوردگی: هر گونه آبخوردگی به دستگاه، که باعث آسیبهای ظاهری و داخلی به آن شده باشد، دستگاه را از گارانتی یک ساله تعمیرات مای فون خارج خواهد کرد.
- قوانین گارانتی برای محصولاتی که گارانتی سه ماه تعویض دارند:
محصولاتی که دارای گارانتی سه ماهه تعویض هستند، در صورت رعایت نکردن مسایل زیر از سوی شرکت مای فون به هیچ وجه تعویض نخواهند شد:
۱- تغییر ظاهری: در صورتی که این محصولات دچار ضربه، خراش و … شده و یا هرگونه آسیب فیزیکی به آن وارد آمده باشد، از ذیل این گارانتی خارج خواهد شد.
۲- استفاده از آمپر نادرست و محصولات واسطه غیر مرغوب: اگر از محصولات واسط غیر اورجینال مانند شارژر استفاده کنید به گوشی شما آسیب وارد میشود و گارانتی تعویض را باطل خواهد ساخت.
۳- آسیب به اجزای داخلی: هرگونه آسیب به اجزای داخلی در هنگام نصب، ضمانت محصول را باطل خواهد ساخت.
۴- تست و نصب اشتباه: توجه داشته باشید محصولاتی که بخاطر تست و نصب اشتباه توسط تعمیرکاران تایید نشده مای فون و یا افراد متفرقه بدون مدرک در حین تعویض، دچار شکستگی، پارگی و یا آسیب شدهاند، به هیچ وجه ذیل گارانتی سه ماه تعویض قرار نخواهند گرفت. تنها تعمیرکاران توصیه شده توسط مای فون و تکنسینهای دارای مدرک معتبر، مورد تایید برای تست و نصب قطعه میباشند. اگر تست و نصب توسط خود مشتری و یا افراد غیر معتبر انجام شود و در حین تست و نصب به محصول آسیبی برسد، به هیچ وجه گارانتی شامل حال آن نخواهد شد.
- قوانین گارانتی برای محصولاتی که گارانتی هفت روزه بازگشت کالا دارند:
با توجه به گستردگی دسته بندی کالاهای ارائه شده توسط مای فون، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای این گارانتی هستند.
با توجه به اینکه مشتریانی که از طریق سایت اقدام به ثبت سفارش و خرید خود میکنند، امکان بررسی حضوری محصولات را قبل از خرید ندارند، ممکن است تحت شرایطی نیاز به مرجوع کردن کالای خود داشته باشند. مای فون با در نظر گرفتن این موضوع، تحت شرایطی که در ذیل خواهید خواند و پس از تایید کارشناسان مای فون، کالای مرجوعی پذیرفته و در اسرع وقت وجه دریافتی مرجوع خواهد شد.
۱- توجه داشته باشید که قبل از هر اقدامی برای مرجوع کردن کالا، باید این موضوع را به اطلاع کارشناسان فروش مای فون رسانده شود.
۲- کلیه کالاهای مرجوعی باید در بسته بندی اصلی خود به همراه فاکتور، بدون هیچ گونه آسیب ظاهری ارسال گردد. جعبه بسته بندی کالا بایستی سالم بوده و هیچ گونه اثر پارگی، مخدوش کردن، نوشته، برچسب و یا هر علامت دیگری بر روی جعبه نبایستی وجود داشته باشد.
۳- کلیه ملحقات همراه کالا مثل دفترچه راهنما، کابل، CD و … بایستی همراه کالا مرجوع شوند.
۴- مشتریان محترم تا ۷ روز پس از دریافت کالا مهلت دارند تا از کالای مورد نظر استفاده نموده و در صورت وجود اشکال و یا ایراد فنی مراتب را به اطلاع کارشناسان مای فون رسانده و با هماهنگی قبلی نسبت به ارجاع کالا اقدام نمایید.
۵- توجه داشته باشید که اشکالاتی که در اثر استفاده نادرست و خطای مشتری ایجاد شده باشد تحت پوشش گارانتی ۷ روزه کالا قرار نمیگیرد. اشکالات ایجاد شده در هنگام حمل و نقل، نصب و راه اندازی، تنظیمات، استفاده در شرایط غیر اصولی و دستورالعمل کارخانه و یا هرگونه موارد مشابه، جزء این مورد محسوب میشوند.
۶- در صورتی که کالای دریافتی با سفارش ثبت شده شما مغایرت داشته باشد، باید طی مدت ۲۴ ساعت از زمان تحویل کالا، با کارشناسان مای فون تماس گرفته و اقدامات لازم را انجام دهید.
۷- در صورتی که مغایرت کالا را بتوان از روی جعبه و بدون بازکردن بسته بندی تشخیص داد، باید کالا به صورت اولیه و بدون باز کردن پلمپ و بسته بندی کالا، ارجاع داده شود. در غیر این صورت، کالا در بسته بندی اصلی خود به همراه فاکتور و کلیه ملحقات باید مرجوع شود.
۸- مشتریانی که کالاهایی با آسیب دیدگی ظاهری دریافت میکنند، باید کالا را به همان شکلی که تحویل گرفته اند توسط شرکت حمل کننده صورت جلسه کنند و مای فون هیچ مسئولیتی در قبال آسیب های هنگام حمل و نقل را قبول نخواهد کرد.
۹- در صورتی که مشتری از خرید خود منصرف شود باید قبل از ارسال کالا، واحد فروش مای فون را مطلع سازد.
۱۰- پس از دریافت کالای مرجوعی و تایید کارشناسان مای فون، در اکثر موارد طی یک روز کاری و حداکثر تا ۱۴ روز کاری، مبلغ کالا مرجوع خواهد شد. زمان ذکر شده اغلب به دلیل تاخیرات بانکی و خطاهای مرسوم در نظر گرفته شده است.
۱۱- در صورتی که مشتری تمایل داشته باشد که به جای محصول مرجوع شده، کالای جایگزین دریافت کند، پس از مرجوع کردن کالا و وجه، مشتری باید اقدام به ثبت سفارش جدید کند.
لازم به ذکر است که مای فون هیچ گونه مسئولیتی در برابر نوسانات قیمتی طی مدت فرایند مرجوعی کالا نخواهد داشت و در گارانتی ۷ روزه در صورتی که قیمت محصول کاهش یابد و محصول مرجوع گردد، قیمت کاهش یافته جدید به مشتری عودت می گردد و افزایش قیمت شامل این مورد نمی گردد.
- گارانتی سایر شرکتها:
در نظر داشته باشید، مای فون مسئولیتی نسبت به محصولاتی که توسط این سایت با ضمانت شرکت دیگری ارائه شده ندارد. لطفا قبل از خرید، حتما شرایط گارانتی را توسط شرکت مورد نظر بررسی نمایید.
- قوانین گارانتی برای محصولاتی که گارانتی اصالت کالا دارند:
این روز ها همگام با توسعه فروشگاه های اینترنتی موضوع امنیت در خرید اینترنتی اهمیتی روز افزون یافته است. مای فون به عنوان یک فروشگاه تخصصی اینترنتی همواره تلاش کرده است که بالاترین کیفیت از محصولات را در اختیار مشتری خود قرار دهد. کلیه کالاهای موجود در مای فون از اصالت کامل و معتبر برخوردار هستند. به طور کلی گارانتی اصالت کالا موارد زیر را تحت پوشش قرار می دهد.
۱- کالاهای تحویل شده توسط مای فون کاملا با شرایط ذکر شده در توضیحات کالا در هنگام فروش منطبق باشد.
۲- گارانتی ها و الزامات قانونی ذکر شده را دارا باشد.
۳- در صورتی که کالا وارداتی باشد حتما از طریق قانونی وارد کشور شده باشد.
۴- کلیه کالاها دارای برچسب بوده و هیچ گونه دخل و تصرفی در ماهیت آنها صورت نگرفته است.
۵- محصولات در شرایطی ایده آل نگهداری و بدون کوچکترین آسیب کمی و کیفی در اختیار مشتری قرار می گیرد.