نگهدارنده دوربین جلو و سنسور مجاورت گوشی آیفون IPHONE 5 / 5S

ویژگی‌های محصول
  • برند: APPLE
  • مدل: 5, 5S

نگهدارنده دوربین جلو و سنسور مجاورت گوشی آیفون IPHONE 5 / 5S

گارانتی سلامت فیزیکی مای فون
ارسال از انبار مای فون
ضمانت اصالت کالا
ابتدا رنگ و کیفیت محصول را انتخاب فرمایید

۱۱,۳۳۶ تومان

توضیحات

قیمت خرید نگهدارنده دوربین جلو و سنسور مجاورت گوشی آیفون IPHONE 5 / 5S

توضیحات:

نگهدارنده دوربين جلو و سنسور مجاورت گوشی آيفون IPHONE 5 / 5S دو قطعه کوچک به شکل‌های حلقه‌ای(برای دوربین) و چهارگوش(برای سنسور) است که هرکدام درقسمت خاصی از لبه فوقانی فریم دور ال سی دی آیفون ۵ و ۵S نصب می‌شوند. در ساختار دوربین و سنسورهای جلویی گوشی‌ آیفون ۵ / ۵S قطعات کوچکی طراحی شده‌اند که وظیفه محکم نگه داشتن این اجزای حساس را در قسمت فوقانی فریم دور ال سی دی این گوشی بر عهده دارند. وظیفه اصلی این نگهدارنده‌های ظریف، بی حرکت و محکم نگه داشتن سنسور مجاورت، دوربین سلفی و همین‌طور بالا بردن کارایی و عمر فلت دوربین و سنسور جلوی این گوشی است.

مزایا:

– بی حرکت و محکم نگه داشتن سنسور جلو (مجاورت) و دوربین سلفی گوشی iPhone 5 / 5S –  بالا بردن کارایی و عمر فلت دوربین و سنسور جلویی (مجاورت) آیفون ۵ /۵S

proximity sensor and camera keeper

مشخصات:

– مناسب برای iPhone 5 / 5S

شرایط استفاده از گارانتی:

  • مشتریان محترم تا ۷ روز پس از دریافت کالا مهلت دارند تا از کالای مورد نظر استفاده نموده و در صورت وجود اشکال و یا ایراد فنی مراتب را به اطلاع کارشناسان مای فون رسانده و با هماهنگی قبلی نسبت به ارجاع کالا اقدام نمایید.
  • توجه داشته باشید که اشکالاتی که در اثر استفاده نادرست و خطای مشتری ایجاد شده باشد تحت پوشش گارانتی ۷ روزه کالا قرار نمی‌گیرد. اشکالات ایجاد شده در هنگام  حمل و نقل، نصب و راه اندازی، تنظیمات، استفاده در شرایط غیر اصولی و دستورالعمل کارخانه و یا هرگونه موارد مشابه، جزء این مورد محسوب می‌شوند.
  • در صورتی که کالای دریافتی با سفارش ثبت شده شما مغایرت داشته باشد، باید طی مدت ۲۴ ساعت از زمان تحویل کالا، با کارشناسان مای فون تماس گرفته و اقدامات لازم را انجام دهید.
  • مهلت تست نگهدارنده دوربین موبایل تنها ۲۴ساعت می‌باشد.

 

بهترین قیمت خرید در فروشگاه اینترنتی قطعات گوشی موبایل و ابزار و لوازم تعمیرات گوشی موبایل مای فون

bitly

توضیحات تکمیلی

وزن0.003 کیلوگرم
برند

APPLE

مدل

5, 5S

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نگهدارنده دوربین جلو و سنسور مجاورت گوشی آیفون IPHONE 5 / 5S”