🥇 قیمت خرید قطعات اصلی و اورجینال گوشی موبایل مای فون (واردات و پخش مستقیم)
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

رفع مشکلات آنتن دهی در آیفون ۷ پلاس

آیفون ۷ پلاس

مشکلاتی که برای گوشی‌های تلفن همراه به وجود می‌آید بسیار گسترده است و تمام موبایل‌ها مستعد درگیری با انواع آن‌ها می‌باشند. یکی از بدترین مشکلات گوشی‌های تلفن همراه هوشمند، مشکلات شبکه و آنتن دهی است. حتی موبایل‌هایی با بالاترین سطح از تکنولوژی مانند آیفون ۷ پلاس نیز از این مشکلات مستثنی نیستند. از جمله مواردی که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است می‌توان به از بین رفتن متناوب، ضعیف شدن سیگنال و حتی در بعضی از موارد نبود هیچ‌گونه سیگنالی یا  No Service اشاره کرد.
در این مورد باید توجه داشت که بسیاری از این مشکلات از طرف سرویس دهنده خط موبایل شما ایجاد می‌شود و لزوما ربطی به گوشی تلفن همراه شما ندارد.

ایجاد مشکلات و خطاهای سیگنال می‌تواند بسیار نا امید کننده باشد به خصوص برای کسانی که با تکیه به تلفن همراه خود کار کرده و معاملات تجاری‌شان را انجام دهند. مشکلات سیگنال، تماس‌ها، پیام‌های کوتاه و همچنین خدمات اینترنتی را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد. به همین دلیل باید این مشکلات در اسرع وقت برطرف شود.

مای فون در این مقاله به بیان دلایل برجسته این مشکلات و همچنین راه حل‌های پیشنهادی برای مقابله با انواع مختلفی از مشکلات سیگنال و شبکه که مناسب برای آیفون ۷ پلاس می‌باشد، پرداخته است. اگر در هر مرحله با مشکلی برخوردید که قادر به رفع آن نبودید با کارشناسان مای فون تماس بگیرید تا به شما کمک کنند.
در ادامه با مای فون همراه باشید  تا با دلایل و راه حل‌های رفع افت سیگنال شبکه و یا سایر مشکلات آنتن دهی در گوشی iPhone 7 plus آشنا شوید.

 

رفع مشکلات آنتن دهی در آیفون ۷ پلاس

دلایل احتمالی مشکلات سیگنال، شبکه و آنتن دهی در گوشی آیفون ۷ پلاس

تعیین علت اصلی این مشکل  به شما کمک می‌کند تا  هر چه سریع‌تر آن را حل کنید. در اینجا مای فون لیستی از دلایل احتمالی که باعث مشکلات آنتن دهی  در گوشی iPhone 7 Plus می‌شود را به شما ارائه می‌دهد:

قطع شبکه اصلی

قطع شبکه اصلی سرویس دهنده خط شما می تواند با برنامه ریزی قبلی و یا غیر منتظره باشد. قطع شبکه اصلی سرویس دهنده خط موبایل شما معمولاً از قبل به شما اعلام می‌شود. از طرف دیگر قطعی‌های غیر منتظره در هر زمان ممکن است اتفاق بیفتد. دلایل احتمالی موارد فنی مانند: شکستن و یا آسیب دیدن  برج‌های آنتن دهی، خطوط شبکه و تجهیزات است. این موارد معمولاً به ضعیف شدن، افت سیگنال یا به طور کلی از بین رفتن کل شبکه No Service منجر می‌شود.
به منظور اطمینان از عملکرد و ثبات شبکه، ارائه دهندگان و سرویس دهنگان خدمات به طور منظم نظارت‌هایی را در مورد هر جنبه از تجهیزات شبکه، خطوط، برج‌ها و امکانات شبکه انجام می‌دهند. همچنین موارد خاصی وجود دارد که مشکل به یک سرویس دهده خاص ربط پیدا می‌کند. درست مانند اتفاقی که برای برخی از کاربران آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس رخ داد. زمانی  که  کاربران در هنگام استفاده فقط از یک سری برنامه‌های خاص مانند Google Maps یا Waze با خطای تصادفی LTE یا خطای No Service روبرو می‌شدند. در حالی که علت اصلی فاش نشده بود، با جابجایی از LTE به داده‌های اینترنتی دیگر مشکل برطرف شد. بعداً، اپل در به روزرسانی iOS خود موردی را برای رفع این مشکل منتشر کرد.

مسائل مربوط به حساب شخصی
این مورد بسیار بدبهی است. زمانی که شما به طور مثال قبص خط تلفن همراه خود را نپرداخته و یا اقدامی به خرید اینترنت برای خط خود نکرده باشید، سرویس‌های خروجی مانند تماس، پیام کوتاه و اینترنت برای شما غیرفعال شده یا در دسترس نخواهند بود. در این صورت، برای برقراری مجدد ارتباط باید  با ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید و قبض‌های پرداختی خود را تسویه کنید.

تنظیمات نادرست
مشکلات و خطاهای سیگنال شبکه که از طریق تنظیمات نادرست در گوشی موبایل ایجاد می‌شوند نیز از دیگر  دلایل هستند. برای مثال اگر آیفون تازه‌ای را خریداری کرده‌اید و نمی‌توانید به یک شبکه  وصل شوید، اطمینان حاصل کنید که داده‌ها در تنظیمات دستگاه شما فعال شده است. همچنین اگر در اتصال بین المللی به مشکلی برخورده‌اید، مطمئن شوید که iPhone شما برای سرویس رومینگ داده‌ها تنظیم شده است.