بهترین قیمت خرید فروش مای فون
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

درآمدزایی در اینستاگرام اینفلوئنسرها با ویدیوهای IGTV

شاخص

یکی از روش‌های مجاز درآمدزایی در اینستاگرام اینفلوئنسرها، ویدیوهای IGTV است. اینستاگرام ممکن است در طولانی مدت، بخشی از درآمد تبلیغاتی 20 میلیارد دلاری خود را با سازندگان این ویدئوها به اشتراک بگذارد. جین منچون وون، یکی از توسعه‌دهندگان وب که در هنگ‌کنگ ساکن است و یکی از کسانی است که مهندسی معکوس برنامه‌های اینستاگرام را انجام می‌دهد، می‌گوید:” شبکه اجتماعی اینستاگرام که به فیس بوک تعلق دارد، در حال آزمایش یک سکوی کسب درآمد برای خود از طریق ویدیوهای IGTV است.”

این برنامه که به عنوان برنامه شریک اینستاگرام (Instagram Partner) نام‌گذاری شده است، به شما و اینفلوئنسرها اجازه می‌دهد تا با “اجرای تبلیغات کوتاه” در فیلم‌های IGTV به درآمدزایی در اینستاگرام بپردازید.

شباهت اینستاگرام به یوتوب

 اینستاگرام مشابه سایر سیستم‌عامل‌های مبتنی بر ویدیو مانند YouTube، معیارهایی را برای تصمیم گیری در مورد استفاده از حساب‌های خود تعیین می‌کند. ما هنوز نمی‌دانیم که آیا میزان این معیارها ساعت‌هایی است که یک سازنده ویدئو در طی یک دوره زمانی خاص ذخیره کرده‌ است یا تعداد فالورهای آن‌ها.

به عنوان مثال، برنامه YouTube Partner، افراد را ملزم به انتشار بیش از 4000 ساعت فیلم معتبر در 12 ماه اخیر و حداقل هزار اشتراک‌گذاری می‌کند. در خود فیس‌بوک، برای کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی افراد باید در 60 روز حداقل 10000 دنبال کننده و 30000 بازدید 1 دقیقه‌ای از فیلم‌ها داشته باشند.

هیج قانونی در مورد تقسیم درآمد وجود ندارد. در حال حاضر، فیس‌بوک به تولید‌کنندگان این امکان را می‌دهد که 55٪ از سهم تبلیغات در Facebook Watch را به خود اختصاص دهند. درآمدزایی در اینستاگرام اینفلوئنسرها نیز گاهی از طریق استوری‌ها انجام می‌شود. با این حال‌، این شرکت هنوز شبکه تبلیغاتی خود را در پلت فرم ویدیویی اختصاصی به طور کامل گسترش نداده است.

درآمدزایی در اینستاگرام

درآمدزایی اینفلوئنسرها

اینستاگرام ابتدا تأیید کرد که سرانجام راهی برای اینفلوئنسرها فراهم می‌کند تا از محتوای IGTV خود در آوریل 2019 کسب درآمد کنند. اولین پلتفرم قابل درآمد در اینستاگرام IGTV است. در مصاحبه‌ای با The Verge، جاستین آنتونی، رئیس محتوا و مشارکت‌کنندگان می‌گوید:” ما همیشه گفته‌ایم که IGTV اولین پلت فرم قابل درآمد در اینستاگرام خواهد بود. اما مهم‌ترین مسئله ما زمان شروع به کار این فرآیند برای درآمدزایی در اینستاگرام است. من مطمئن هستم که ما می‌توانیم قابلیت‌های بیشتری از این رسانه اجتماعی را به کار ببندیم.”

برنامه جدید کسب درآمد باید به موقع راه‌اندازی شود تا رقابت گسترده IGTV علیه YouTube و TikTok افزایش یابد. در ماه مه سال گذشته، اینستاگرام به هدف اصلی خود یعنی کسب درآمد انحصاری از ویدیو دست یافت. در همان ماه، اینستاگرام قسمت IGTV را بازخوانی کرد تا بیشتر شبیه عملکرد TikTok باشد.

درآمدزایی در اینستاگرام

اندکی پس از انتشار یافته‌های جین، آدام مصری این برنامه را به‌ عنوان شریک اینستاگرام و توئیتر تایید کرد. وی افزود:” ما در حال بررسی این موضوع هستیم. ما ابتدا بر روی عملکرد درست این برنامه تمرکز کردیم. اگر این فرآیند به‌درستی کار نکند در وهله اول كاری برای درآمدزایی وجود ندارد. IGTV هنوز در روزهای ابتدایی خود، اما در حال رشد است و به همین دلیل در حال کشف راه‌های بیشتری برای ثبات سازندگان و درآمدزایی آن‌ها هستیم. “

استفاده اینفلوئنسرها  از TikTok 

اما از آنجا که اینستاگرام همچنان به تأخیر انداختن درآمدزایی ادامه می‌دهد، رشد IGTV تا حد زیادی کمرنگ شده و اینفلوئنسرها برای دیده شدن بیشتر به TikTok روی آورده‌اند. امروزه تنها گزینه تأثیر گذار، حتی برای فیلم‌های 60 دقیقه‌ای، اشتراک‌گذاری آن‌ها است. همچنین شایان ذکر است که TikTok حتی Bytedance پلتفرم کسب درآمد را هنوز معرفی نکرده است.

درآمدزایی در اینستاگرام

با این حال، هر دو این برنامه‌ها رقبای جدی برای YouTube محسوب می‌شوند. جانشین “وین”، ” بایت”،  که در حال حاضر بازدیدی بیش از یک میلیون بار دارد، در حال برنامه‌ریزی گسترده برای کسب درآمد متمرکز است و قصد دارد 100٪  درآمد تبلیغات را با سازندگان ویدئوها تقسیم کند.

منبع:

digitaltrends

0
دیدگاه‌های نوشته